باغ ویلای 1200 متری رویایی

کردزار یکی از مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.اما باغ ویلایی که  قصد معرفی آن را به شما داریم از امکانات ویژه ای برخوردار است.

این باغ ویلای 1200 متری فوق العاده زیبابوده که دارای 140 متر بنای شیک و نوساز،که به صورت مبله طراحی شده است.این باغ ویلا در شهریار یکی از بهترین باغ ویلا های آن منطقه بوده است.  کردزار یکی از مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.اما باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا شهریار یکی از بهترین باغ ویلاا  های آن منطقه بوده است.

1200 متر باغ ویلای فوق العاده زیبا که دارای 140 متر بنای شیک و نوساز،که به صورت مبله طراحی شده است.این باغ ویلا دارای دو اتاق خواب به صورت مستر نیز میباشد.استخر سرپوشیده به همرا هتصفیه خانهه هوشمند امکان شنا را در تمامی فصول به شما خواهد داد.

محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین باعث شده تا شما بتوانید چشمگیرترین مناظر طبیعی را در باغ ویلای خودتان ببینید.نورپردازی بسیار حرفه ای و زیبا در شب مهمانی های شبانه شما را بسیار با شکوه تر خواهدد کرد.

این باغ ویلا دارای انشعابات رفاهی کامل همچون اب،برق و گاز میباشد.برای خرید این باغ ویلا هیچ دردسری نخواهید داشت چرا که این باغ ویلا دارای سند برگ میباشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.