باغ ویلایی با ظاهر لاکچری داشته باشیم (با هزینه کم)

باید اعتراف کنیم که این روز ها کلمه لوکس و لاکچری بسیار شنیده میشود و خیلی ها به دنبال این هستند که چنین ظاهری برای خودشان و خانه شان داشته باشند . باغ ویلا و باغ نیز از این قضیه جدا نیستند و خیلی از افراد میخواهند که ملک شخصی شان ظاهر لوکسی داشته باشد . در این مقاله روش هایی آسان و موثر و البته کم هزینه معرفی میکنیم


  

باید اعتراف کنیم که این روز ها کلمه لوکس و لاکچری بسیار شنیده میشود و خیلی ها به دنبال این هستند که چنین ظاهری برای خودشان و خانه شان داشته باشند . باغ ویلا و باغ نیز از این قضیه جدا نیستند و خیلی از افراد میخواهند که ملک شخصی شان ظاهر لوکسی داشته باشد . این کار یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که به فروش بهتر ملک شما کمک میکند . مشتریان ترجیح میدهند خانه ای با ظاهر لوکس بخرند تا یک ملک رنگ و رو رفته .

به باغ رسیدگی کنید

آیا تا به حال شده خانه بسیار لوکس و یا کاخی ببینید که چمن ها و درختان نامرتب داشته باشد ؟ خیر! رسیدگی به باغ اولین مرحله ای است که اگر میخواهید ظاهر لاکچری برای باغ درست کنید ، باید انجام بدهید . کاشت چمن و رسیدگی به آنها هزینه ای ندارد و حتی خود شما به راحتی میتوانید آن را انجام بدهید . هرس درختان نیز قدم مهمی در این بخش محسوب میشود و میتوانید در پای درختان و یا مناطق دیگر گل کاری نیز انجام بدهید . برای مثال گل بنفشه از دسته گلهایی است که در پاییز گل میدهد و تهیه آن هزینه ای ندارد.

خانه لوکس با چمن مرتب

از چوب و چرم استفاده کنید

بعضی از متریال ها مانند چوب ، مرمر ، چرم ، کریستال و لوازم آنتیک طلایی تاثیر بسزایی در لوکس به نظر رسیدن محیط دارند . البته باید این نکته را بدانیدکه رمز موفقیت این است که از این متریال ها به اندازه استفاده کنید که زیادی آنها اثر عکس دارد .این متریال ها مزیت دیگرشان این است که انواع مختلفی از آنها در بازار موجود است که بعضی از آنها قیمت پایینی دارند و مناسب هستند .

درست نورپردازی کنید

یکی از مهمترین ویژگی های خانه های لاکچری ، نور است . میتوانید در نقاط مختلف خانه از لامپ ها و آباژور های متفاوت استفاده کنید تا نور خوبی در خانه جریان داشته باشد . خوشبختانه آباژور ها نیز دارای انواع متنوع از نظر شکل ، اندازه و قیمت هستند . از دیگر روش های روشن کردن خانه استفاده از پرده های روشن و توری است تا نور طبیعی به داخل خانه راه پیدا کنید .پس فراموش نکنید که نورپردازی ویلا بسیار اهمیت دارد .

نورپردازی داخل خانه لوکس

قاب عکس و اثر هنری اضافه کنید

تقریبا همه در طی یک سال عکس های زیادی میگیرند و خاطرات فوق العاده ای ثبت میکنند . میتوانید از این تصاویر نیز برای دکوراسیون داخل ویلا استفاده کنید . اثر هنری نیز همینطور اما باید دقت کنید که اثر هنری زیادی زننده نباشد و با رنگ های مبلمان و وسایل شما هماهنگی داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.