فروش باغ ویلای به قیمت در ابراهیم اباد شهریار

ابراهیم آباد شهریار یکی از مناطق خوب شهریار محسوب می شود . باغ ویلای فروشی که قصد معرفی داریم دارای  1000 متر مساحت همراه با 120 متر ویلای نوساز می باشد. از دیگر امکانات این باغ ویلا در شهریار می توان به استخر روباز  با تاسیسات کامل ، محوطه سازی و نورپردازی آن و همچنین انواع درختان میوه آن اشاره کرد. قیمت این باغ ویلا نسب به منطقه قیمت خوبی بوده و به اصطلاح به قیمت است.



 
ادامه مطلب ...

باغ ویلا ی لوکس و لاکچری در خوشنام ملارد

در خدمت شما هستیم با معرفی و یکی دیگر از باغ ویلا های لوکس منطقه غرب تهران که به تازگی برای فروش وارد بازار شده است.




 
ادامه مطلب ...

650 متر مساحت کل باغ ویلا در شهریار

این باغ ویلا 650 متری بسیار لاکچری و لوکس  به خاطر مساحت کمی که دارد جزو ویلا های نقلی محسوب می شود. هر نقطه از این ویلا را بنگرید شاهد امکانات خاص و بینظری و همچنین ویژگی های چشم گیری خواهید بود. از بنای لوکس و فوق العاده لاکچری آن شروع می کنیم در جایی که شاهد 130 متر مربع ویلا به صورت 2 خوابه که همگی مستر می باشند.  این ویلا به بصورت فرنیش  شده با وسایل کامل به خریدار واگذار می شود که این برای خریداران عزیز مزیت محسوب می شود.


650 متر باغ ویلا لاکچری


 
ادامه مطلب ...

1750 متر مساحت کل باغ ویلا در شهریار

فروش یکی از لاکچری ترین باغ ویلا های شهریار با مساحت 1750 متر که در آن 400 متر ویلای سوپر لوکس و لاکچری به صورت دوبلکس به همراه 3 اتاق خواب مستر در شهریار ساخته شده است. دارای استخر سرپوشیده بزرگ و جکوزی در مجاورت آن . تمام مجوز های لازم جهت ساخت و پایان کار از شهرداری اخذ شده و سند آن به صورت تک برگ عرصه و عیان است.

1750 متر  مساحت کل باغ ویلا در شهریار
 
ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلای زیبا و لوکس در صفادشت ملارد

لوکسترین و بهترین ویلا های غرب تهران را فقط در وب سایت سها ملک دنبال کنید . امروز نیز مطابق با روال همیشگی در خدمت شما خریداران محترم هستیم با معرفی یکی دیگر از باغ ویلا های غرب استان تهران و این بار معرفی ملک جدید در صفادشت ملارد.

  ادامه مطلب ...