محوطه سازی باغ با ایده های بکر و مدرن

بیشتر مردم تمایل دارند تا چیدمان محوطه ی بیرونی باغ ویلای خود را به سبک منحصر به فردی به انجام برسانند. محوطه بیرونی به دلیل شامل شدن فضاهایی مانند آلاچیق ، تراس و حیاط جای مانور بیشتری را برای طراح ایجاد میکند.

  

بیشتر مردم تمایل دارند تا چیدمان محوطه ی بیرونی باغ ویلای خود را به سبک منحصر به فردی به انجام برسانند. محوطه بیرونی به دلیل شامل شدن فضاهایی مانند آلاچیق ، تراس و حیاط جای مانور بیشتری را برای طراح ایجاد میکند. در این مقاله قصد داریم تا ایده های بکر و مدرن را رد زمینه چیدمان محوطه بیرونی باغ ویلا در اختیار شما قرار دهیم.

آبنمای کوچک

در مقاله های گذشته به طور مفصل راجع به آبنماهای بزرگ نوشته ایم اما در این قسمت قصد داریم آبنماهای کوچک را مورد بررسی قرار دهیم. در طراحی های مدرن آبنمای کوچک جایگاه بهتری را نسبت به آبنماهای بزرگ دارد. بیشتر طراحان ابنما با سایز کوچک را به طبیعت نزدیک تر تلقی میکنند و معتقدند که نقش چشمه های کوچک را در محوطه ایفا میکند.

طراحی پاسیو در محوطه باغ

طراحی پاسیو در محوطه باغ میتواند بسیار منحصر به فرد و مرفه به نظر برسد. محوطه ای چیدمان شده و راحت در محوطه باغ میتواند هر بیننده ای را به خود جذب کند.

طراحی پل های زیبا در محوطه باغ

پل ها نقش عمده ای در محوطه سازی باغ ایفا میکنند اگر باغی با ابعاد بزرگ را دارا هستید از لذت داشتن پل در محوطه باغ بی بهره نمانید.البته این نوع محوطه سازی در باغ زمانی محقق میشود که باغ دارای برکه یا دریاچه کوچک و یا گذر رود باشد.

محوطه سازی باغ با ایده های بکر و مدرن

روف گاردن

روف گاردن تکنولوژی مدرنی است که امروزه بر پایه سقف سبز روی پشت بام ها و تراس های خانه های آپارتمانی اجراء می شود و شما می توانید با استفاده از این ایده کاربردی فضای سبز زیبایی را روی پشت بام باغ ویلا ی خود ایجاد کنید.

محوطه سازی اصولی

محوطه سازی باغ فقط ایجاد فضای سبز و آبیاری و هرس نیست بلکه محوطه سازی به ایجاد فضایی جادویی گفته می شود که در باغ و یا هر فضای سبزی ایجاد می شود و شما می توانید ساعاتی از روز را در این محیط های سر سبز و رویایی به نشستن و تماشای گل ها و گیاهان بپردازید.

ساخت استخر های کوچک در حیاط خلوت باغ ویلا

ساخت استخرهای کوچک در حیاط خلوت خانه های ویلایی می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به طراحی حیاط خلوت بدهد. چرا که معمولا استخر در محوطه باغ ساخته میشود و میتوان با این ایده طراحی منحصر به فردی را در باغ ویلا ایجاد کرد.

دیزاین در دیوار های باغ ویلا

دیوار های باغ ویلا می توانند به تابلوی خلاقیت شما تبدیل شوند کافیست در طراحی نمای دیوار حیاط کمی خلاقیت و ابتکار به خرج دهید. استفاده از متریال های منحصر به فرد میتواند در تکمیل ایده ی خلاقانه شما موثر باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.