1600 متر باغ ویلای لوکس در وحیدیه

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم،فوق العاده لوکس بوده ودارای امکانات ویژه ای میباشد 1600 متر باغ ویلا بسیار زیبا با 110 متر بنای دوبلکس با ویوی عالی که از تمامی زوایا مشرف به باغ میباشد.  ادامه مطلب ...

دکوراسیون داخلی در باغ ویلا

اصولا باغ ویلا ها برای روزهای تعطیل و لذت بردن از آب و هوای تازه وعاری از دود ،در یک منطقه خوش آب و هوا ساخته میشوند.اما دکوراسیون داخلی نیز در باغ ویلای رویایی شما تاثیر زیادی دارد و دارای اهمیت  بسیار فراوان است.

وقتی صحبت از باغ ویلا میشود همه ما دوست داریم با طرحی خاص و متفاوت از بناهای سطح شهر مواجه شویم.

در طراحی ویلا باید تمامی شرایط مکان ویلا را در نظر گرفت زوایه تابش آفتاب،جهت وزش باد،شرایط زمین و محدوده زمین از عواملی هستند که باید به آنها توجه داشت.  ادامه مطلب ...

850 متر باغ ویلای رویایی در کردزار

این باغ ویلا یکی از لوکس ترین باغ ویلاها در کردزار است که دارای 100 متر بنای لوکس به همراه دو اتاق خواب  است.این باغ ویلا دارای آشپزخانه ای شیک و مجهز به کابینت ام دی اف است.  ادامه مطلب ...

باغ ویلای 1200 متری رویایی

کردزار یکی از مناطق باغ ویلایی شهریار است که باغ ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است.اما باغ ویلایی که  قصد معرفی آن را به شما داریم از امکانات ویژه ای برخوردار است.

این باغ ویلای 1200 متری فوق العاده زیبابوده که دارای 140 متر بنای شیک و نوساز،که به صورت مبله طراحی شده است.این باغ ویلا در شهریار یکی از بهترین باغ ویلا های آن منطقه بوده است.  ادامه مطلب ...

باغ ویلای لوکس در کردامیر

کردامیر یکی از مناطق بسیار زیبای شهریار است که در غرب این منطقه واقع شده است.باغ ویلا در کردامیر میتواند بسیار رویایی باشد.چرا که این منطقه از طبیعت رویایی برخوردار است.

باغ ویلایی 800 متری که قصد معرفی آن را به شما داریم در یکی از بهترین مناطق شهریار(کردامیر)واقع شده  است.

این باغ ویلا با متراژ 800 دارای 240 متر بنا به صورت دوبلکس که دارای امکاناتی همچون کف سرامیک،کابینت ام دی اف و کاغذ دیواری میباشد.دو اتاق خواب مستر در طبقه دوم ارامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

این باغ ویلا دارای محوطه ای بسیار زیبا و دلشین است که با داشتن بنایی لوکس تجربه زندگی مدرن را در میان طبیعت برای شما به ارمغان خواهد آورد.نورپردازی زیبا در شب میتواند مهمانی های شما را بسیار باشکوهه تر جلوه دهد.

استخر این باغ ویلا داخل ساختمان بوده که کلیه تاسیسات را دارا میباشد.آلاچیق زیبا و درختان مثمر میوه از دیگر مزایای این باغ ویلاست.