فروش باغ ویلا در شهرک ویلای زیبادشت شمالی محمدشهر

زیبادشت ، این نگین درخشان منطقه محمدشهر که در خود تعداد زیادی از بهترین و لوکس ترین ویلا ها و باغ ویلا های محمد شهر را جای داده است. امروز نیز قصد معرفی یکی از باغ ویلا های لوکس زیبادشت را داریم و این باغ ویلا در محمدشهر را  در ادامه خدمت شما ارائه خواهیم داد.


  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلای 1200 متری در یوسف آباد صفادشت

با معرفی و ارائه یکی دیگر از باغ ویلا های سوپر لوکس غرب تهران درخدمت شما همراهان سهاملک هستیم . امروز می خواهیم یکی از ویلا های یوسف آباد قوام واقع در منطقه ویلایی صفادشت را خدمت شما ارائه دهیم.

  ادامه مطلب ...

باغ ویلا لوکس سنتی دوبلکس در لم اباد ملارد

اصالت و خاص بودن هر باغ ویلا را می توان در نوع معماری و طراحی ویلا مشاهده کرد. این باغ ویلا لوکس 800 متری کاملاً نوساز است و در دل خود یک ویلای بسیار زیبا و مدرن در حین حال سنتی  200 متری را جای داده است. باغ ویلا در منطقه لم آباد که یکی از ویلایی ترین مناطق ملارد محسوب می شود و در داخل مجموعه ویلایی (شهرک ویلایی) بسیار دنج در عین حال با امنیت بالا و مثال زدنی قرار گرفته است. ادامه متن در ادامه مطلب


باغ ویلا لوکس سنتی دوبلکس در لم اباد ملارد

 
ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلای لوکس در لم اباد ملارد

این باغ ویلا فروشی  1300 متری در بهترین لوکیشن از منطقه لم آباد واقع شده است . لم آباد یکی از مناطق ویلایی شهرستان ملارد  می باشد که از نظر دسترسی و نزدیکی به بافت شهری همیشه یکی از گزینه های خرید باغ ویلا در بین مشتریان و علاقمندان به خوب بوده است. این باغ ویلا لوکس دارای 250 متر ویلای دوبلکس است و  دو اتاق خواب دارد. به دلیل دوبلکس بودن ویلا در سالن پذیرایی  شاهد ارتفاع سقف بسیار زیادی هستیم که زیبایی این ویلا را دوچندان کرده است . ارتفاع سقف ویلا به سبک ویلا های لاکچری اروپایی ساخته شده و چنین سبکی در منطقه بینظر و کم نظیر است. همانطور که در تصاویر هم قابل مشاهده هست نمای سنگ کاری شده این ویلا و سقف شیرانی شکل آن جلوه و شکوه خاصی را به این ملک داده است.


  ادامه مطلب ...

1000 متر باغ ویلا در دهکده ویلایی کردزار

1000 متر باغ ویلا همراه با 120 متر ویلای لوکس و نوساز در قلب منطقه شهریار یعنی دهکده ویلایی کردزار دارای استخر روباز به همراه تاسیسات کامل همچنین محوطه سازی بینظر و زیبا که در آن انواع درختان میوه چندین ساله کاشته شده است. اگر قصد خرید باغ ویلا در شهریار هر یک از مناطق باغ ویلایی غرب تهران را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاورین املاک سها تماس حاصل فرمایید ...ادامه توضیحات در ادامه مطلب


فروش باغ ویلا در دهکده ویلای کردزار
 
ادامه مطلب ...