باغ ویلا ی لوکس و لاکچری در خوشنام ملارد

در خدمت شما هستیم با معرفی و یکی دیگر از باغ ویلا های لوکس منطقه غرب تهران که به تازگی برای فروش وارد بازار شده است. این باغ ویلا  1000 متری لوکس در خوشنام شهرستان ملارد قرار گرفته و از نظر طراحی و معماری بسیار خاص و برای خریداران ویلا در ملارد می تواند جذاب باشد . این  ویلا لوکس در شهرک ویلایی واقع شده که با توجه به داشتن نگهبانی شبانه روزی بسیار از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد . در این مساحت 1000 متری باغ یک ویلای 240 متر بسیار لوکس به صورت دوبلکس ساخته شده که از لحاظ معماری و حتی نما ویلا بسیار خاص  می باشد.  این ویلا دوبلکس  همچنین دارای 2 اتاق خواب مستر و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است . تصاویر زیبایی و لوکس بودن این ویلا دیدنی را نشان می دهد.
  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا ی 700 متری در ابراهیم آباد شهریار

بالا رفتن قیمت ملک بخصوص باغ ویلا در شهریار و مناطق ویلایی آن سبب شده تا تقاضا برای خرید باغ ویلا های سبک تر با مساحت کمتر در این منطقه بیشتر شود . به همین خاطر مشاورین املاک سها با توجه به درخواست های زیاد خرید باغ ویلا در شهریار بخصوص ویلا های با مساحت و متراژ کمتر  تصمیم گرفته ایم که تعداد بیشتری از این نوع باغ ویلا ها را خدمت شما معرفی نماییم تا خریداران و مشتریان با هر نوع بوجه و شرایطی بتوانند موفق به خرید ویلا در شهریار و سایر مناطق ویلایی غرب تهران شوند .
  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلای به قیمت در ابراهیم اباد شهریار

ابراهیم آباد شهریار یکی از مناطق خوب شهریار محسوب می شود . باغ ویلای فروشی که قصد معرفی داریم دارای  1000 متر مساحت همراه با 120 متر ویلای نوساز می باشد. از دیگر امکانات این باغ ویلا در شهریار می توان به استخر روباز  با تاسیسات کامل ، محوطه سازی و نورپردازی آن و همچنین انواع درختان میوه آن اشاره کرد. قیمت این باغ ویلا نسب به منطقه قیمت خوبی بوده و به اصطلاح به قیمت است. ادامه متن در ادامه مطلب


 

ادامه مطلب ...

باغ ویلا 1000 متری در کردزار شهریار

این باغ ویلا فروشی که در داخل دهکده ویلایی کردزار قرار دارد دارای 120 متر ویلا نوساز  با دو خواب مستر است. مساحت کلی این باغ 1000 متر است در آن امکانات لازم برای یک باغ ویلا وجود دارد . از جمله این امکانات می توان به استخر با تاسیسات کامل و انشعابات کامل این ملک که کاملاً به صورت قانونی می باشد اشاره کرد. نکته قابل توجه در مورد این باغ ویلا در کردزار وجود آلاچیق چوبی بزرگ با ویوی کامل باغ است که میتوان از ان به عنوان سویت میهمان نیز از آن استفاده کرد.


  ادامه مطلب ...

بهترین راهکار فرار از آلودگی هوا با خرید ویلا در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار و همچنین مناطق اطراف آن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از مشکل این روزهای استان تهران یعنی "آلودگی" باشد. در این روزها که آلودگی به اوج خود رسیده است و یک روز زیاد می شود و یک روز کم و آورنده ی بیماری ها و مشکلات فراوانی است، با خرید باغ ویلا در شهریار می توانید از دست مشکل بزرگی به نام آلودگی خلاص شوید و از بیماری های بسیاری خود را دور نگه دارید.


بهترین راهکار فرار از آلودگی هوا با خرید ویلا در شهریار

 
ادامه مطلب ...