فروش باغ ویلای نقلی در شهریار

500 متر باغ ویلا  واقع در دهکده ویلایی کردزار دارای 90 متر بنای نوساز و فوق العاده شیک شامل 2 اتاق خواب از امکانات رفاهی این باغ ویلا میتوان به کار رفتن کابینت ام دی اف ممبران را نام برد که از جدیدترین و بروزترین مدل هایدکور آشپزخانه استت.این باغ ویلا تمامی انشعابات قانونی و همچنین سند تک برگ را دارا میباشد استخر با تاسیسات و بصورت چهار فصل و باربیکیو و آلاجیق چوبی  در محوطه باغ  و نورپردازی در شب .به دلیل واقع شدن در مجموعه ویلایی با نگهبانی 24 ساعته از امنیت بالایی برخوردار میباشد.


فروش باغ ویلای نقلی در شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار

منطقه شهریار در غرب استان تهران به دلیل اب و هوای عالی به مکان مناسبی جهت تعطیلات اخر هفته و تفرجگاه عالی برای ساکنین شهرهای شلوغ و همینطور سکونت دائم برای کسانی که میخواهند از شلوغی و الودگی به دور باشند ولی در عین حال به تمامی امکانات رفاهی دستری داشته باشند تبدیل شده است.
طبیعت زیبای این منطقه جای خوبی را برای ساخت باغ و باغ ویلا تبدیل کرده است علاوه بر آن تمامی امکانات در دسترس کسانس که در این منطقه زندگی میکنند وجود دارد .
ما در املاک سها با چند سال سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار در خدمت شما عزیزان هستیم تا بهترین  هارا در اختیار شما قرار دهیم  

املاک سها بهترین انتخاب در خرید باغ ویلا

اغراق نیست اگر بگوییم در کار خود با داشتن مشاوران مجرب و زبردست میتوانیم اول باشیم .مشاورین املاک سها با داشتن سابقه بالا بهترین انتخاب در خرید و فروش باغ ویلا میتواند باشد.

فروش باغ ویلا در املاک سها

فرار از زندگی شهری و پناه بردن به دل طبیعت یکی از مهم ترین دغدغه های انسان امروز است.اما عادت به تکنولوزی و امکانات رفاهی بیشتر افراد را از رفتن به دل طبیعت منصرف میکند.ساخت یا خرید باغ ویلا در دل طبیعت چاره ای برای کسانی است که خسته از زندگی شهری اما وابسته به امکانات رفاهی این عصر هستند.در اطراف شهر تهران مناطق خوش آب و هوایی مانند شهریار و ملارد و محمدشهر بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا هستند که در سال های اخیر مورد توجه پایتخت نشینان قرار گرفته اند.برای خرید باغ ویلا در این مناطق به یک مشاور مجرب در زمینه تخصصی باغ ویلا نیاز است که فاکتور های حائز اهمیت در این زمینه را برای خریدار روشن سازد.

مشاوران املاک سها با 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا نکات حائز اهمیت در این زمینه را به شما عزیزان ارائه خواهند کرد. 

ادامه مطلب ...

1200 متر باغ ویلا در دهکده ویلایی کردزار

1200 متر باغ ویلا لوکس واقع در شهرک ویلایی کردزار شهریار  دارای 120 متر ویلای نوساز و همچنین شامل سند 6 دانگ و پایان کار .

از امکانات این باغ ویلا میتوان 50 متر استخر سرپوشیده را نام برد که با تمامی تاسیسات و تجهزیات کامل در باغ ویلا قرار دارد.

این باغ ویلا دارای انشعابات کامل اب و برق و گاز بوده و تمامی امکتانات رفاهی را برخوردار است.

ودر محوزه باغ ویلا درختان مثمر میوه با سهمیه اب کشاورزی موجود میباشد

 باغ ویلا در موقعیت عالی و دسترسی اسان به امکانات رفاهی واقع شده است.

آدرس:  جاده مخصوص به سمت کرج بعد از چهار راه ایران خودرو چراغ قرمز – سمت چپ بلوار کرمان خودرو (چیتگرسابق) میدان صیاد شیرازی به سمت شهرک مریم و رفاه جنب تالار قصر داریوش

 

تلفن تماس:   09123204080 ، 09123935185

خرید باغ ویلا در املاک سها

شاید شما هم جزو افرادی باشید که محیط شهر شلوغ برایتان خسته کننده و دلگیر شده باشه و از زندگی در آپارتمان های کوچک دلزده شده باشید یا اینکه در خانواده خودتون افرادی را دارید که به هر دلیلی هوای شهرهای شلوغ برایشان سم است.تا صحبت از جای خوش آب و هوا میشه ناخودآگاه ذهن همه افراد به سمت نواحی شمالی و جاهای دور میره اما اینطور نیست  خوب از طرفی مشغله کاری و نزدیکی محیط کار برای شما خیلی مهمه  که در نزدیکی تهران و کرج باشید. در همین نزدیکی شهر های بزرگ مناطقی هستند که بسیار خوش آب و هوا و زیبا هستند و مطمئنا شما از زندگی در آنجا لذت خواهید برد.

ما اینجا یک پیشنهاد خیلی خوب برای شما داریم :  ادامه مطلب ...