محوطه سازی باغ ویلا به سبک فنگ شویی

میدانید که فنگ شویی به سنت های دیرینه چین بر میگردد . در واقع فنگ شویی تاکید زیادی بر ایجاد هارمونی و تعادل در زندگی دارد .کافی است قواعد فنگ شویی را در خانه ، محوطه باغ و ... اجرا کنید تا ببینید چطور باعث آرامش ، کامیابی و تعادل میشود.


 
ادامه مطلب ...

طراحی نمای مدرن برای باغ ویلا

بیشتر باغ ویلا ها در ایران به سبک رومی هستند . در زیبایی این نما ها شکی نیست ولی معماران معروف دنیا با الهام از سبک های قدیمی ، در پی طراحی نماهای متفاوت تر و مدرن تری هستند .در این مقاله چندین نمونه از این نما ها را بررسی میکنیم .


طراحی نمای مدرن برای باغ ویلا

 
ادامه مطلب ...

باغ ویلایی با ظاهر لاکچری داشته باشیم (با هزینه کم)

باید اعتراف کنیم که این روز ها کلمه لوکس و لاکچری بسیار شنیده میشود و خیلی ها به دنبال این هستند که چنین ظاهری برای خودشان و خانه شان داشته باشند . باغ ویلا و باغ نیز از این قضیه جدا نیستند و خیلی از افراد میخواهند که ملک شخصی شان ظاهر لوکسی داشته باشد . در این مقاله روش هایی آسان و موثر و البته کم هزینه معرفی میکنیم


 
ادامه مطلب ...

بهترین نژاد های سگ نگهبان محوطه باغ

در مطالب قدیمی تر از راه های تامین امنیت باغ ویلا صحبت کرده بودیم و اشاره ای نیز به سگ های نگهبان داشتیم. نژاد هایی از سگ ها هستند که برای محافظت از ویلا، محوطه و حتی خانواده بسیار مناسب هستند. گرچه اگر شما تصمیم دارید که مدت طولانی به باغ ویلا سر نزنید، باید از سرایدار و نگهبان جداگانه نیز استفاده کنید.


بهترین نژاد های سگ نگهبان محوطه باغ

 
ادامه مطلب ...

ایده های جالب چیدمان داخلی باغ ویلا

اصولا ایجاد تغییر در زندگی ثمرات مثبتی دارد و چه بهتر که چنین تغییراتی را در محیط زندگی مان پیاده سازی کنیم .ایجاد تغییر در داخل خانه و باغ ویلا باعث  میشود که حس راحتی بیشتری داشته باشید و زمانی که در پایان روز و یا در آخر هفته به آن مراجعه میکنید تمام خستگی را از شما میگیرد و باعث آرامش شما و عزیزانتان میشود.


 
ادامه مطلب ...