1350 متر باغ ویلا در محمدشهر

امروز نیز طبق روال چند روز گذشته و از سری معرفی باغ ویلا در محمدشهر ، قصد داریم یکی دیگر از باغ ویلا های خوب محمد شهر را خدمت شما مشتریان و خریداران عزیز ارائه دهیم. در منطقه ویلایی محمدشهر همواره با توجه به پتانسیل بالا و طبیعت بکر آن شاهد ساخت یا قرار داشتن بهترین باغ ویلا ها هستیم . از باغ ویلا لاکچری و عمارت های لوکس تا باغ ویلا های کوچک تر با قیمت پایین و متناسب . باغ ویلا یی که  قصد معرفی آن را داریم نیز در یکی از عیانی ترین شهرک های ویلایی محمدشهر کرج قرار گرفته . این شهرک ویلایی به نوعی برند منطقه و یکی از بهترین مجموعه های ویلایی به شمار می رود.

معرفی باغ ویلا در محمدشهر کرج

این باغ ویلا دارای 1350 متر مساحت و همانطور که گفته شد در بهترین و عیانی ترین شهرک ویلایی محمد شهر قرار گرفته است.  در فضای این باغ شاهد لند اسکیپ فوق الاده زیبایی با بکارگیری از انواع درختچه ای گل و میوه هستیم . انواع درختان میوه در این باغ کاشته شده و همچنین دارای سهمیه آب کشاورزی نیست می باشد. ویلای این ملک دارای 500 متر مساحت که به صورت دوبلکس ساخته و طراحی فوق العاده زیبا و چشم نوازی انجام شده است . این ویلا به سبک ویلا های اروپایی ساخته شده و همچنین در آن شاهد بهار خواب یا تراس زیبا در طبقه فوقانی ویلا هستیم  که نما و چشم انداز فوق العاده و بکری را برای مخاطب خود ایجاد کرده است. در مجاورت این ویلا نیز استخر بزرگی قرار دارد  که این استخر کاملاً کاشی کاری شده و دارای موتور خانه مجهز می باشد. علاوه بر بنای اصلی در محوطه باغ  30 متر سویت باغبانی نیز قرار گرفته که می توان به عنوان نگهبانی نیز استفاده شود.

فضاسازی این باغ ویلا در واقع طبیعت بکر و زیبای محمدشهر را تداعی می کند و با دیدن تصاویر این باغ ویلا هر فرد و هر مشتری که قصد خرید باغ ویلا در محمد شهر را دارد،  مشتاق به بازدید از نزدیک این ملک می کند.

امکانات و ویژگی های این باغ ویلا

  • 500 متر ویلای دوبلکس با طراحی فوق الاده
  • دارای 4 اتاق خواب بصورت مستر روم
  • بهار خواب(تراس)  با چشم انداز فوق الاده
  • داخل شهرک ویلای برند با نگهبانی 24 ساعته
  • استخر روباز کاشی کاری شده همراه با موتور خانه مجهز
  • لنداسکیپ فوق الاده زیبا با بکارگیری از انواع درختچه ای گل و میوه
  • انواع درختان میوه همراه با سهمیه اب کشاورزی
  • انشعابات کامل و قانونی
  • به دلیل واقع شده در داخل بافت شهری دارای پایان کار بروز شهرداری میباشد
  • دارای 30 متر سویت باغبان
  • سند 6 دانگ عرصه و عیان



1350 متر باغ ویلا در محمدشهر

2200 متر باغ عمارت لاکچری و لوکس در شهرک ویلایی برند


همانطور که می دانید یکی از مناطقی که بیشترین باغ ویلا های لوکس را در خود جای داده است ، محمدشهر  کرج است . امروز می خواهیم یکی از لاکچری و لوکس ترین باغ ویلا های این منطقه را خدمت شما همراهان و خریداران عزیز معرفی کنیم . به جرات می توان گفت این باغ ویلا لوکس نه تنها لوکس و لاکچری ترین باغ ویلای محمدشهر است حتی می توان این ملک را یکی از بهترین و لوکس ترین باغ ویلا های غرب استان تهران نامید.  زیبایی و خاص بودن این ملک به حدی زیاد است که می توان آن را باغ عمارت نامید. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی ها و امکانات این عمارت خواهیم پرداخت

معرفی باغ عمارت لاکچری در محمدشهر

این عمارت دیدنی با مساحت 2200 متر دارای 1000 متر ویلای لاکچری با 4 اتاق خواب بزرگ  در 2طبقه  ساخته شده که در ساخت آن از بهترین متریال  که همگی از برند های معروف و معتبر است استفاده گردیده . از ویژگی های این ویلای لاکچری که در کمتر ویلایی دیده می شود وجود اسانسور 6 نفره در آن است.  نمای ساختمان دارای  طراحی زیبا و جذابی است که ترکیب رنگ آن با سقف ویلا نمای جذاب و زیبایی دوچندانی به آن داده است . در تصاویر این ملک به وضوح شاهد زیبایی وصف نشدنی این ملک خواهید بود. از دیگر امکانات این عمارت می توان به فضا سازی باغ ویلا  اشاره کرد . این فضا سازی بصورت کاملا مهندسی اجرا شده و در آن گل آرایی و چمن آرایی به زیبایی انجام شده و همچنین درختان نهال میوه نیز کاشته شده است.

نکات جذاب و ویژگی های خاص این باغ ویلا در محمدشهر بسیار زیاد است اما ما سعی می کنیم به برخی از این ویژگی ها اشاره کنیم . از جمله این ویژگی و امکانات استخر این عمارت است که به صورت کاملاً چهار فصل قابل استفاده است. همچنین تمام تاسیسات لازم نیز در این استخر اجرا و پیاده سازی شده . یکی از ویژگی های این استخر نیز وجود پل شیشیه ای بر روی آن است که زیبایی این استخر را دوچندان کرده است . در کنار استخر نیز آلاچیق مدرن  با معماری خاصی به مساحت 30 متر ایجاد شده که در آن روشویی و باربیکیو نیز قرار دارد.  در مورد موقعیت این ملک نیز باید اشاره کرد این این باغ عمارت زیبا در یکی از بهترین شهرک های ویلایی محمدشهر که به نوعی برند منطقه نیز محسوب می شود قرار گرفته که چه از لحاظ دسترسی و چه از لحاظ امنیت در سطح بسیار بالای قرار دارد.

خرید باغ ویلا و عمارت لاکچری

اگر قصد خرید باغ ویلا لاکچری را دارید، بازدید از این باغ عمارت را از دست ندهید . این باغ ویلا همانطور که گفته شد یکی از خاص ترین و لاکچری ترین باغ ویلا های منطقه به شمار می رود و قطعاً برای  خریداران و مشتریانی که  به دنبال خرید باغ ویلا در محمدشهر و حتی سایر مناطق غرب تهران را دارند می تواند بهترین گزینه باشد. اگر برای خرید این باغ ویلا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید و اطلاعات کامل از این باغ ویلا لاکچری و سایر عمارت های خاص منطقه را  به دست آورید . مشاورین املاک سها شما را در تمام مراحل بازدید تا خرید ویلا نهایی ملک همیاری می کنند.

امکانات و ویژگی های باغ عمارت در محمدشهر

  • استخر روباز با تاسیسات کامل و بصورت چهار فصل
  • بهترین متریال ساخت (همگی برند )
  • فضا سازی باغ ویلا بصورت کاملا مهندسی
  • نورپردازی رویایی در شب
  • پل شیشیه ای بر روی استخر
  • آبنمای زیبا بطول 30 متر
  • آلاچیق مدرن در مجاورت استخر بهمراه روشویی و باربیکیو
  • گل آرایی و چمن آرایی  با درختان نهال میوه و درختان تزئینی
  • سرایداری و نگهبانی به متراژ 70 متر مربع در داخل باغ ویلا

    برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

فروش باغ ویلای 1400 متری در قشلاق ملارد

قشلاق ملارد از آن دسته مناطقی است که با وجود داشتن طبیعت زیبا و بکر و دسترسی راحت به سایر شهر های اطراف داری تنوع بالایی از باغ ویلا ها از نظر قیمت و متراژ می باشد . در قشلاق ملارد می توانید با هر بوجه و هر سلیقه ای به دنبال خرید باغ ویلا باشید. این منطقه که در مجاورت روستای لم آباد و همچنین به فاصله کم از سه راه ملارد واقع شده گزینه مناسبی برای خرید باغ ویلا در ملارد محسوب می شود.

معرفی باغ ویلا در قشلاق ملارد

باغ ویلایی که امروز خدمتان معرفی می کنیم در همین منطقه یعنی قشلاق ملارد واقع شده است . این باغ ویلا 1400 متر مساحت و دارای 80 متر ویلای  به صورت تک خواب می باشد.  این باغ در بهترین منطقه قشلاق ملارد و در داخل شهرک ویلای کوچک با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است .  در محوطه این باغ فضاسازی بسیار زیبا و چشم نوازی انجام شده که حس و حال خوبی به این باغ ویلا داده است.

سایر امکانات باغ ویلا:

  • استخر کوچک کاشی شده
  • انواع درختان میوه همراه با سهمیه کشاورزی
  • محوطه سازی
  • نورپردازی زیبا در شب
  • انشعابات آب برق و گاز قانونی


فروش باغ ویلای 1400 متری در قشلاق ملارد


باغ ویلای فوق الاده زیبا در محمدشهر کرج


امروز به سراغ یکی دیگر از خاص ترین باغ ویلا ها می رویم و قصد داریم این ویلا لوکس را خدمت شما خریداران و همراهان وب سایت سهاملک معرفی کنیم . این باغ ویلا در محمدشهر واقع شده جزو باغ ویلا های گران قیمت محسوب میشود . البته قیمت بالای این باغ ویلا بی دلیل نیست و ویژگی های خاص و منحصر به فرد این ویلا باعث شده که این ملک در رده باغ ویلا های گران قیمت محسوب گردد.

معرفی باغ ویلا دوبلکس در محمدشهر

باغ ویلا مورد نظر دارای 1400 متر مساحت می باشد که شامل 450 متر ویلای دوبلکس است. اگر به دنبال خرید باغ ویلا خاص و متفاوت هستید این ملک بهترین گزینه برای شما است. این ویلا دوبلکس به سبک معماری روسی ساخته شده و معمار آن با الهام از این سبک و ویلاهایی با سبک روسی طراحی و اجرا گردیده است . با مشاهده تصاویر این ویلا لوکس و زیبا، خاص بودن و معماری مدرن و اصالت را در می توان در آن دید. از ویژگی های این باغ می توان به وجود سویت میهمان در مجاورت بنای اصلی اشاره کرد. همچنین آب نمای  بسیار زیبایی در مجاورت استخر به صورت طبقاتی به کار رفته که زیبایی استخر را دوچندان کرده است. استخر بزرگ نیز دارای کلیه امکانات و تاسیسات و  قابل استفاده به صورت چهار فصل می باشد.

سایر امکانات رفاهی این باغ ویلا

آبنما بصورت طبقاتی در مجاورت استخر
استخر بزرگ روباز کاشی کاری شده با کلیه امکانات و بصورت چهار فصل
سویت میهمان
نشیمن گاه زمستانی و تابستانی
چمن آرایی و گل آرایی
انواع درختان سر به فلک کشیده در دور تا دور باغ ویلا
انشعابات کامل (آب، برق،گاز،تلفن،اینترنت)

خرید باغ ویلا لوکس و مدرن در محمدشهر

همواره در مورد منطقه ویلایی محمدشهر کرج صحبت کرده ایم و به مزایای خرید باغ ویلا در این منطقه اشاره کرده ایم . باغ ویلایی که خدمتتان معرفی شد در داخل بهترین شهرک ویلای محمد شهر با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته و دارای  لوکیشن و موقعیت خوب  و دسترسی راحت به شهر های اطراف نیز می باشد. یک باغ ویلا خاص باید از همه لحاظ خاص باشد چه از نظر طراحی و ساخت و چه امکانات رفاهی و ویژگی های آن و همچنین از نظر دسترسی و سهولت در رفت آمد نیز باید بهترین باشد. نکته آخر در مورد این ملک نیز این است که  به دلیل واقع شدن داخل بافت شهری  فاقد جهاد کشاورزی می باشد و دارای پایان کار از شهرداری بروز است.
اگر قصد خرید باغ ویلا لوکس و خاص را دارید حتماً با مشاورین املاک سها تماس بگیرید و با بهرمندی از راهنمایی ها و اطلاعات جامع و کامل آن ها بهترین انتخاب را نسبت به گزینه های پیش رو داشته باشد. مشاورین املاک سها دارای قویترین و بهترین و یکی از متنوع ترین فایلینگ های منطقه می باشد که پاسخگو هر سلیقه هر شرایط و بوجه ای است. مشاورین ما شما را تا انتخاب و خرید باغ ویلا رویایی خود همراهی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید 


فروش باغ ویلای لوکس و نوساز در کردزار شهریار

کردزار را می توان یکی از پر طرفدار ترین مناطق برای خرید باغ ویلا دانست بخصوص زمانی باغ ویلا در داخل دهکده ویلایی کردزار شهریار قرار گرفته باشد. باغ ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از ملک های این منطقه زیبا می باشد. که با قرار گرفتن در یک مجموعه ویلایی کوچک و دنج دارای نگهبانی 24 و امنیت بسیار بالایی است.

این باغ ویلا 1200 متر  دارای 300 متر ویلای لوکس و نوساز بصورت دوبلکس با دو خواب مستر ساخته شده با بهترین متریال که به طور کامل لوکس بودن را در آن حس خواهید کرد.  از سایر امکانات آن نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • فضا سازی و محوطه سازی بینظیر و چشم نواز
  • استخر روباز  با کلیه تجهیزات و تاسیسات در مجاورت ویلا به صورت کاشی کاری شده
  • نورپردازی زیبا و رویایی در شب
  • دارای برکه نیلوفر آبی و پل شیشه ای
  • آلاچیق زیبا  با چشم انداز کامل باغ  و همچنین منبع دخیره  5000 لیتری اب شرب در طبقه زیرین الاچیق
  • گل آرایی و چمن آرایی بهمراه درختان کهن میوه همراه با سهمیه اب کشاورزی
  • 50 متر سویت سرایداری و نگهبانی
  • باربیکیو زغالی و گازی در مجاورت ویلا و استخر

دیوارهای این باغ ویلا به ارتفاع 3.5 متر کاملا سنگ شده و کف ورودی سنگ فرش است . همچنین این ملک انشعابات برق و گاز قانونی و آب مصرفی را دارا می باشد و همانطور که گفته شد در داخل شهرک ویلای کوچک بهمراه نگهبانی 24 ساعته در کردزار شهریار قرار گرفته . خریداران عزیز می توانن برای مشاهده و بازدید از این ملک و سایر ملک های دهکده ویلایی کردزار با مشاورین املاک سها تماس بگیرند و اطلاعات و جزئیات کاملی از ملک را کسب نمایند.

کد ملک: 819