1400 متر باغ ویلای لوکس در شهریار منطقه ابراهیم آباد

در این وبلاگ قصد معرفی باغ ویلایی را داریم که با توجه به امکاناتی که دارد میتواند مورد توجه بسیاری از کسانی که تمایل به خرید باغ ویلا دارند قرار بگیرد. 1400 متر باغ ویلا که  در شهریار منطقه  ابراهیم اباد واقع شده است.این باغ ویلا داری 50 متر بنا در محوطه باغ میباشد که دارای امکانات رفاهی قابل قبولی میباشد.

محوطه سازی زیبا و دیدنی این باغ ویلا با استفاده گل آرایی و چمن آرایی صورت گرفته است. به دلیل دارا بودن سهمیه آب کشاورزی باغ ویلا از طبیعت خوبی به همراه درختان مثمر میوه برخوردار است. همچنین محوطه سنگ فرش شده و آلاچیق تاثیر بسیار زیادی در محوطه سازی باغ ویلا گذاشته اند.

اگر تمایل به خرید باغ ویلای استخردار دارید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید. چرا که باغ ویلا دارای استخری زیبا به صورت روباز میباشد که قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارد.30 متر نگهبانی امنیت باغ ویلا را تا حد زیادی بالا برده است. انشعابات شامل اب برق و گاز بصورت مشا و سند تک برگ از دیگر مزیت های این باغ ویلا است.

610 متر باغ ویلای لوکس و زیبا در شهریار منطقه کردزار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بتهرین دهکده ویلایی  شهرستان شهریار به نام کردزار واقع شده است. این باغ ویلا با متراژ 610 متر دارای 100 متر ویلای نوساز و لوکس به همراه 2 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.کف سرامیک و کابینت mdf از مزیت های این ویلا به شمار میرود و آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

محوطه سازی این باغ ویلا به صورت ویژه ای انجام شده است.وجود آلاچیق شیشه ای به همراه باربیکیو محوطه باغ را منحصر به فرد کرده است.همچنین وجود درختان مثمر میوه از دیگر مزیت های این باغ ویلا به شمار میرود.تمامی مدارک این باغ ویلا به صورت کاملا قانونی شکل گرفته اند و دارای قولنامه ای به صورت مادر میباشد. همچنین تمامی انشعابات اب برق این باغ ویلا  با کنتور میباشد و دارای گاز مشترک میباشد.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که باغ ویلای معرفی شده دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.از دیگر مزیت های این باغ ویلا واقع بودن آن در یکی از بهترین شهرک های ویلایی به نام کردزار میباشد که همین امر موجب گردیده تا باغ ویلا از امنیت بالایی برخوردار باشد.

1200 متر باغ ویلا در کرج منطقه فردیس

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان البرز واقع شده است.این باغ ویلا با 1200 متراژ در دهکده ویلایی فردیس میباشد.این باغ ویلا دارای 320 متر بنای کامل بازسازشده و لوکس به همراه سه اتاق خواب به صورت مستر میباشد. 

محوطه سازی این باغ ویلای زیبا با بکارگیری از بهترین نوع چمن طبیعی و گلهای زینتی زیبا صورت گرفته است که آرامش را میان طبیعت زیبا برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.وجود یک آلاچیق سنتی در محوطه باغ زیبایی آن را دو چندان کرده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده نمای فوق العاده ای را در شب ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.این استخر قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارد.کابیت تمام چوب ،انشعابات فول و کامل ، سند شش دانگ و پایان کار و درختان مثمر میوه در انتهای باغ ویلا از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

2150 متر باغ ویلا در ملارد منطقه خوشنام

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از زیباترین مناطق باغ ویلایی ملارد به نام دهکده ویلایی باران واقع شده است.این باغ ویلا با متراژ 2150 در دهکده ویلایی باران در منطقه خوشنام ملارد است. این باغ ویلا دارای 300 متر بنای دوبلکس و لوکس میباشد.

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختان تنومند و سر به فلک کشیده صورت گرفته است. نورپردازی مهندسی شده و حرفه ای با نمایی فوق العاده در شب.دو درب ورودی ماشین رو، استخر رو باز با کلیه تاسیسات ،انشعابات کامل،از مزیت های این باغ ویلا به شمار میروند.ویلای فوق بصورت فرنیش واگذار میگردد.جهت فایل اجاره رهنی کامل 350 میلیون.این باغ ویلا دارای دو جلد سند 6 دانگ میباشد.

2040 باغ ویلای رویایی در محمدشهر منطقه زیبادشت

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم باغ ویلایی فاخر با متراژ 2040 متر میباشد که در منطقه باغ ویلایی زیبادشت واقع شده است. این باغ ویلا در شهرک ویلایی زیبادشت مرکزی واقع شده که دارای 300 متر بنای بازسازی شده کامل به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.این باغ ویلا به صورت فرنیش واگذار خواهد شد.

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از گلکاری و درختان زینتی و مثمر میوه صورت گرفته است که نمایی فوق العاده در باغ ویلا ایجاد شده است. پایان کار شهرداری ، انشعابات کامل و قانونی ، آلاچیق به همراه باربیکیو و سند تک برگ از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.این باغ ویلا دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات در محوطه باغ میباشد.