1000 متر باغ ویلا در کردامیر شهریار

  این باغ ویلا  بسیار شیک با مساحت 1000 متر مربع در موقعیت مکانی عالی از کردامیر شهریار قرار گرفته و دارای  160 متر ویلا  به صورت دوبلکس و  اتاق خواب دارد . باغ ویلا معرفی شده در داخل شهرک ویلایی قرار گرفته و می تواند یکی از گزینه های خرید باغ ویلا برای خریدارانی که قصد خرید باغ ویلا در کردامیر را دارند باشد.

1000 متر باغ ویلا در کردامیر شهریار


 
ادامه مطلب ...

2400 متر باغ ویلا در یوسف آباد صفادشت

این باغ ویلا 2400 متری در خود یک ویلای 280 متری لوکس را جای داده که این ویلا دارای 3 اتاق خواب در طبقه اول خود است  و در منطقه یوسف آباد صفادشت واقع شده است .  از ویژگی های این باغ ویلا در صفادشت می توان به آلاچیق آن اشاره کرد که در ارتفاع بالاتری ساخته شده و دید و چشم انداز فوق العاده ای به باغات و طبیعت اطراف ویلا دارد . بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاورین مجرب ما در این زمینه صحبت کنید و مشاوره لازم را در امر خرید باغ ویلا دریافت نمایید .

2400 متر باغ ویلا در یوسف آباد صفادشت

 
ادامه مطلب ...

فروش زیباترین باغ ویلای شهرک والفجر

شهرک ویلایی والفجر ، این نگین زیبای شهریار به راستی که یکی از بهترین مجموعه های ویلایی شهریار است . این شهرک ویلایی که در گذشته با نام زمرد ویلا نامگذاری شده بود یکی از مجموعه های ویلایی بسیار لوکس منطقه ویلایی شهریار محسوب می شود. امروز نیز می خواهیم یکی از بهترین و لوکس ترین  باغ ویلا های شهرک ویلایی والفجر شهریار را خدمت شما معرفی کنیم که به تازگی وارد بازار خرید و فروش باغ ویلا در غرب استان تهران شده است.

  ادامه مطلب ...

فروش باغ ویلا ی لوکس در ابراهیم آباد شهریار

ابراهیم آباد از مناطق ویلایی بسیار دنج شهرستان شهریار می باشد که  خیلی از ویلا ها و باغ های سرسبز و لوکس شهریار در این منطقه ساخته شده است. امروز سری زدیم به این منطقه و قصد داریم یکی دیگر از باغ ویلا های ابراهیم آباد شهریار که به تازگی به بازار خرید و فروش باغ ویلا در غرب تهران اضافه شده ، معرفی کنیم .


 
ادامه مطلب ...

3300 متر باغ ویلا در قشلاق ملارد

اگر از علاقمندان به خرید باغ ویلا با سبک های تلفیقی هستید حتماً این باغ ویلا مورد پسند شما خواهد بود. این باغ ویلا 3300 متری  در قشلاق ملارد  دارای 250 متر ویلا به صورت دوبلکس است . استفاده از چوب نما به عنوان متریال اصلی در طراحی و دیزاین ویلا و محوطه باغ یکی از ویژگی های فوق العاده جذاب این باغ ویلا می باشد.   اگر قصد خرید این ویلا یا تمایل به بازدید از نزدیک از آن را دارید می توانید به راحتی و فقط با یک تماس با مشاورین املاک سها هماهنگی لازم را به عمل آورید.

 
ادامه مطلب ...