لیستی کامل از گیاهان محوطه ای برای باغ ویلا

در این مقاله قصد داریم تا لیستی کامل از گیاهان محوطه ای مناسب برای باغ ویلا را در اختیار شما قرار دهیم. در این لیست مشخصات ، کاربرد ، دمای مناسب ، نوع و زمان آبیاری ، نور ، خاک ، رطوبت و دیگر ویژگی های برخی از  گیاهان مورد بررسی قرار خواهد گرفت اگر قصد محوطه سازی در باغ یا باغ ویلای خود را دارید با این مقاله همراه شوید.


 
ادامه مطلب ...

استفاده از ترموود در نمای بیرونی باغ ویلا

یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون خارجی ، انتخاب متریال مناسب جهت طراحی نمای بیرونی ویلا میباشد. با مشاهده باغ ویلاهای ثبت شده در املاک سها متوجه خواهید شد که در بیشتر باغ ویلا های نو ساخت متریال جدید و ایده نو بیشتر مورد استفاده طراحان قرار گرفته است

استفاده از ترموود در نمای بیرونی باغ ویلا
 
ادامه مطلب ...

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

هنر معماری در همه جای دنیا از قدمت بالایی برخوردار است. سبک های مختلف دکوراسیون داخلی و تفاوت سلایق موجب شده است تا مردم کشور های مختلف سبک های مختلفی را در دکوراسیون ایجاد نمایند.در این مقاله پس از اشاره به اصول اولیه دکوراسیون داخلی ، سبک های مختلف دکوراسیون داخلی را در چند کشور مورد بررسی قرار خواهیم داد.


 
ادامه مطلب ...

محوطه سازی باغ با ایده های بکر و مدرن

بیشتر مردم تمایل دارند تا چیدمان محوطه ی بیرونی باغ ویلای خود را به سبک منحصر به فردی به انجام برسانند. محوطه بیرونی به دلیل شامل شدن فضاهایی مانند آلاچیق ، تراس و حیاط جای مانور بیشتری را برای طراح ایجاد میکند.

 
ادامه مطلب ...

طراحی باغ ویلا به سبک سنتی

طراحی دکوراسیون داخلی و یا محوطه بیرونی باغ همواره یکی از دغدغه های مهم صاحبان باغ ویلا به شمار میرود.همان طور که در مقاله سبک های مختلف دکوراسیون داخلی گفته شد ؛ شما میتوانید با توجه به کاربری فضا و روان شناسی موقعیت از سبک های مختلفی مانند ویلیام اند مری ، کوئین آن ، جوجین و یا باروک در طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا استفاده کنید.


 
ادامه مطلب ...