1000 متر باغ ویلای زیبا در منطقه ملارد

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق ملارد واقع شده است.این باغ ویلا دارای 80 متر بنای یک خوابه است.این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشینی میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا بسیار حرفه ای صورت گرفته است که نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به همه تاسیسات میباشد.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی میباشد و نمای دیوار ها را را سنگ های بسیار زیبا تشکیل داده اند.سند باغ ویلا به صورت مادر بوده و در بهترین فرعی منطقه ملارد واقع شده است.

1300 متر باغ ویلای لوکس در شهریار منطقه کردزار

 

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار به نام کردزار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 110 متر ویلای نوساز و لوکس میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشین میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا ومجهز به تمامی تاسیسات میباشد که امکان شنا در همه فصول را به شما خواهد داد.انشعابات کامل و قانونی،سند شش دانگ و امنیت مثال زدنی نیز از دیگر مزایای این باغ ویلای زیباست.