750 متر باغ ویلا در شهریار منطقه کردزار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در شهرک باغ ویلایی کردزار در شهرستان شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 130 متر ویلای لوکس و نوساز به صورت دو خوابه میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختچه های زینتی ، درختان مثمر میوه و سنگ فرش صورت گرفته است که موجب ایجاد فضایی زیبا و دلنشین شده است.نورپردازی این باغ ویلا به صورت کاملا حرفه ای و مهندسی شده انجا شده است که نمایی فوق العاده رویایی را در شب به وجود آورده است.
اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری بزرگ و مجهز به تمامی تاسیسات به صورت روباز میباشد.انشعابات کامل و قانونی و سند تک برگ از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

معرفی شهرستان صفادشت و ویلادشت

موقعیت محلی و دسترسی به امکانات رفاهی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باغ ویلا باید مورد توجه قرار گیرد.شهریار به واسطه فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا در اطراف تهران میباشد.در سال های اخیر شهریار برای ساخت باغ ویلا،مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گرفته است.باغ ویلاهای شهریار از نظر موقعیتی به سه دسته تقسیم میشوند:

معرفی شهرستان صفادشت 

یکی از شهرستان های استان تهران که در ملارد واقع شده است شهرستان صفادشت می باشد که از به هم پیوستن روستاهای شهرآباد، ارسطو، عبادیه، گله کهریز، حصار طهماسب و نصیر آباد به وجود آمده است.

از شرق به بخش مرکزی ملارد و از جنوب به ساوه و از غرب به شهرهای ماهدشت و محمدشهر محدود شده است. بخش صفادشت در مسیر چیتگر جاده تهران-اشتهارد واقع شده است و شامل 7 دهیاری، 52 روستا و  3 دهستان اخترآباد، بی بی سکینه و یوسف آباد قوام و مزرعه  می باشد. همچنین دارای 120 هکتار فضای سبز با سرانه 74 متر مربع است.

مطابق سرشماری سال 1385 جمعیت شهر صفادشت شامل 15.855 و جمعیت روستاهای اطراف آن 16000 می باشد.

روستای ارسطو صفادشت طبق تحقیقاتی که باستان شناسان انجام داده اند قدمت یازده ساله دارد و برای کاشت محصولات کشاورزی از جمله ذرت و گندم بسیار مناسب می باشد.

همچنین شامل 30 واحد کشاورزی ، 50واحد دامداری، 600 کارگاه صنعتی و کارخانه و 5 هزار هکتار زمین کشاورزی، 85 هکتار باغ می باشد که برای ساخت باغ ویلا بسیار مناسب است. صفادشت شامل شهرک صنعتی می باشد که باعث اشتغال جوانان شده است .

معرفی شهرک ویلادشت:

یکی از شهرک هایی که در جنوب شهرستان ملارد واقع شده است ویلادشت می باشد که در حد فاصل روستای لم آباد و قشلاق است. ساخت ویلا در این شهرک از قدمت 40 ساله برخوردار می باشد و دارای 928 قطعه است که 840 مورد آن 1500 متری در ابعاد 25*60 می باشد.

در سال های اخیر در این شهرک امیدواریم به دلیل ممنوع شدن فعالیت واحدهای صنعتی  در محدوده 120 کیلومتری استان تهران شاهد ساخت باغ ویلاهای لاکچری و لوکس در این منطقه باشیم.

750 متر باغ ویلای نقلی در دهکده ویلایی کردزار

باغ ویلای نقلی لوکس واقع در دهکده ویلایی کردزار شهریار باغ ویلایی است که قصد داریم در این قسمت معرفی کنیم.این باغ ویلا دارای 120 متر بنای نقلی به صورت دو خوابه با کابینت MDF میباشد که میتواند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان آورد

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از سنگ فرش ، گیاهان و درختچه های زینتی صورت گرفته است که نمای فوق العاده ای در باغ ایجاد کرده اند.نورپردازی فوق العاده با نمایی رویایی در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای دارای استخر رو باز در محوطه باغ میباشد.

 انشعابات کامل و قانونی ، 20 متر سرایداری و نگهبانی با امکانات مجزا و سند تک برگ از دیگر مزایای این باغ ویلاست