باغ ویلای رویایی در شهریار

باغ ویلاهای زیادی در شهریار ساخته شده است اما همه آنها از کیفیت استانداردی برخوردار نیستند این باغ ویلا در شهریار از استاندارد بالایی برخوردار است.

این باغ ویلا در شهریار 700 متری بوده که با 100 متر بنای لوکس ارامش زندگی مدرن را در میان طبیعت  برای شما به همراه خواهد داشت.  باغ ویلاهای زیادی در شهریار ساخته شده است اما همه آنها از کیفیت استانداردی برخوردار نیستند این باغ ویلا در شهریار از استاندارد بالایی برخوردار است.

این باغ ویلا در شهریار 700 متری بوده که با 100 متر بنای لوکس ارامش زندگی مدرن را در میان طبیعت  برای شما به همراه خواهد داشت.

60 متر تراس مسقف به شما این امکان را میدهد که حتی در روزهای بارانی هم از طبیعت لذت ببرید.این باغ ویلا با داشتن استخری مجهز به سیستم گرمایشی و تصویه خانه امکان شنا را در تمامی فصول به  شما خواهد داد.

اگر این باغ ویلا را فقط برای روزهای تعطیل میخواهید خیالتان از بابت محل اسکان سرایدار راحت باشد این باغ ویلا دارای 455 متر اتاق سرایداری است.درب های وررودی تمام اتوماتیک از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

سیستم امنیتی بسیار بالا به همراه دوربین مدار بسته و دزدگیر خیال شما را از بابت همه چیز راحت  خواهد کرد.چاه آب اختصاصی،کنتور برق قانونی برقرار و کنتور گاز نیز در دست اقدام است.این باغ ویلا بانورپردازی بسیار زیبا و شکیل مهمانی های شبانه شما را با شکوه خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.