فروش باغ ویلای 500 متری در مهرچین ملارد

معماری و سبک این ویلا نقلی  500 متری متفاوت تر از بیشتر باغ ویلا های منطقه است . این ویلا در ملارد و در منطقه مهرچین و در یک شهرک ویلایی کوچک  واقع شده و در خود 100 متر بنا نوساز و لوکس به همراه 2 اتاق خواب دارد . دارای استخر با تاسیسات کامل و همچنین محوطه سازی و فضا سازی و نورپردازی  حرفه ای نیز می باشد. برای بازدید و خرید این ویلا با مشاورین املاک سها تماس بگیرید.


 

امروز سری زدیم به منطقه مهرچین ملارد و یکی از ویلا های مدرن و لوکسی و نقلی که به تازگی برای فروش آمده شده است را می خواهیم به شما معرفی کنیم . اول از همه باید بگوییم معماری و سبک این ویلا متفاوت تر از بیشتر باغ ویلا های منطقه است که همین باعث متمایز تر بودن این ویلا در ملارد می شود. معماری این ویلا به صورت مدرن و برگرفته شده از ویلا های لوکس خارجی ساخته شده است.
این ویلا دارای 500 متر مساحت و همانطور که گفته شد در ملارد و در داخل مجموعه و شهرک ویلایی کوچک در ملارد که دارای نگهبانی نیز است واقع شده است. در داخل این ملک یک ویلا 100 متر با معماری مدرن و بسیار لوکس ساخته شده که کاملاً نوساز می باشد. این ویلا در خود 2 اتاق خواب دارد و از با بکارگیری از بهترین متریال ساخته شده است. در مجاورت و روبروی ویلا شاهد استخر روباز  هستیم که دارای تاسیسات و امکانات کامل است . در فضای زیبای باغ نیز محوطه سازی و فضا سازی حرفه ای انجام شده که مکمل آن نورپردازی  زیبا و چشم گیر آن مخصوصاً در شب است . این باغ ویلا در ملارد دارای انشعابات برق به صورت قانونی و آب به صورت مصرفی است و همچنین سند آن به صورت وکالت از سند مادر می باشد.

دریافت مشاوره خرید ویلا در ملارد

برای بازدید نزدیک از این ویلا مدرن در مهرچین ملارد و همچنین مشاوره لازم در زمینه خرید آن فقط کافیست با مشاورین املاک سها تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را به عمل آورید . مشاورین مجرب ما تمام اطلاعات لازم جهت خرید این باغ ویلا در ملارد و همچنین سایر مناطق ویلایی غرب تهران را در اختیار شما قرار خواهند داد.

امکانات و ویژگی های ویلای مدرن و لوکس در مهرچین

  • 500 متر  مساحت کل ویلا
  • 100 متر بنای لوکس و نوساز و بصورت  دو خواب
  • استخر روباز کاشی کاری شده در مجاورت ویلا
  • محوطه سازی و فضا سازی شده همراه با نورپردازی زیبا در شب
  • داخل مجموعه ویلایی  کوچک با نگهبانی
  • انشعابات برق قانونی و آب مصرفی
  • سند بصورت وکالت از سند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.